Papírgyűjtő doboz

Keletkeznek cégénél, irodájában bizalmas iratok?

Okoz néha fejtörést, hogy hogyan lehet a megsemmisítést szakszerűen, biztonságosan elvégezni?

Az irodai iratmegsemmisítők általában csak kis mennyiségű papír kezelésére alkalmasak, ráadásul a biztonsági fokozatuk sokszor nem elegendő arra, hogy bizalmasabb céges iratokat kezeljünk vele.

Egy kisebb iratmegsemmisítő sokszor néhány oldal után túlmelegszik, gyakran kell üríteni, ráadásul nagyon lassan dolgozik. A kollégák ezért már egy 4-5 fős irodában is inkább a szemétbe dobják, vagy akár az asztalukon hagyják azokat az iratokat, amiből a kíváncsi szemek könnyen meg tudnak szerezni akár bizalmas céges információkat is.

Ne becsülje alá a konkurenciát vagy a szélhámosokat!

Egy irodai szemetesből sokszor olyan információk szedhetők össze, amitől a cégvezető vagy irodavezető ha tudná, szélütést kapna. A nem megfelelően kezelt dokumentumok esetén bárki könnyen hozzáférhet a könyvelési anyagokhoz, bankszámlakivonatokhoz, akár pin kódokhoz is.

Ráadásul bizonyos személyzeti anyagok így kéretlenül nyilvánosságra kerülhetnek, ami azután hatalmas erkölcsi károkat okozhat a cégnek. Senki sem szeretne azért a Híradóba kerülni, mert a jelentkező alkalmazottak önéletrajzát szétfújta a szél az utcán.

Megoldás lehet természetesen egy nagy teljesítményű, megfelelő biztonsági fokozatú iratmegsemmisítő beszerzése. Egy ilyen gép több százezer, akár millió forintba kerül, mérete miatt nem helyezhető el akárhol, ráadásul sokszor az üzemeltetése is külön szakértelmet kíván.

Egyszerű, biztonságos és olcsó megoldás ugyanakkor az újrahasznosított papírból készült, karton papírgyűjtő dobozok kihelyezése az irodákba.

Milyen előnye van egy ilyen papírgyűjtő doboznak?

  • A munkatársaknak nem okoz plusz munkát a papírhulladék megfelelő elhelyezése, a dobozok a folyosón is elhelyezhetők.
  • Igényes kialakításának köszönhetően teljesen illeszkedik a modern irodához.
  • Biztonságos, zárt rendszerű, sorszámozott plombával ellátott papírgyűjtő dobozokat helyezünk ki, így a bizalmas iratok nem kerülhetnek illetéktelenek kezébe.
  • A papírgyűjtő doboz cseréje történhet meghatározott időközönként rendszeresen, vagy eseti jelleggel. Ilyenkor Ön jelzi, amikor megtelt a doboz és mi 24 órán belül elszállítjuk.
  • A dobozok átvételéről jegyzőkönyvet készítünk, így nyomon követheő az elszállítás.
  • Saját tulajdonú, zárt gépjárművünkkel szállítjuk a papírgyűjtő dobozt és a bizalmas iratokat a megsemmisítés helyére.
  • Din 3 fokozatú megsemmisítést alkalmazunk, amely tökéletesen megfelel az irodai, céges bizalmas anyagok megsemmisítéséhez.

Hívjon most, és gondoskodjon bizalmas iratai kulturált, biztonságos kezeléséről!

Telefonszám: 06-70-329–9220